Reklamní předměty: Proč začít u tašky?

Látkové tašky zažívají v posledních letech obrovský boom díky ekologickým kampaním. Přesto se téměř každému občas stane, že je při nákupech v supermarketu zapomene doma, případně po použití putují celou rodinou. Zkrátka nikdy jich nemáme dost a ideálně jich mít několik v autě a aspoň jednu v každém batohu či velké kapse u bundy. Tašky nosíme navrchu našeho oděvu, a tak na nich spočine oko kolemjdoucích spolehlivě jako první: je to tak ideální reklamní plocha pro vaši společnost!

Materiálem látkových tašek, vhodných k reklamnímu potisku, může být klasická bavlna, juta či velmi univerzální netkaná textilie.

Textilní tašky

Ta nejideálnější taška z netkané textilie, která má ambici zviditelnit vaši společnost, je ta s delšími uchy, kterou můžete nosit přes rameno jako menší zavazadlo. Netkaná textilie dává tašce zajímavý vzhled, zároveň je i dostatečně pevná, aby bylo možné v tašce přenášet například lahve nebo knížky z knihovny. Výhodou oproti klasické bavlně je, že po zapomenutí ve vlhkém sklepě nechytí plíseň (ale pozor – to už se nevztahuje na svačinu, kterou zapomenete uvnitř:)). Tašky z tohoto materiálu lze samozřejmě i běžně prát v pračce, takže ani po zašpinění nemusí z domu.

Speciální textilie

Tašky větších rozměrů si také najdou své využití v každé domácnosti, ať už jako další organizér do úložných prostor (do špajzu, pod postel, na skříň, do garáže…) nebo pomůže udržet pořádek v kufru auta. Své využití najdou třeba pro přenášení bot například na sportovní trénink či pro skladování těch mimosezónních. A jak tašku potisknout, aby ji lidé ochotně vynášeli? Vaši firmu nemusí reprezentovat jen samotné logo – na první dobrou bude fungovat i výstižný slogan, se kterým se mohou lidé ztotožnit. Ten může být doplněn i obrázkem. Někdy může fungovat i obrázek samotný, ale zde je dobré promyslet souvislost obrázku se společností. Současným dlouhodobým trendem je minimalismus, takže s jednoduchým logem a čistým designem nemůžete šlápnout vedle!